Основні завдання: психологічне, організаційне, науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення умов переходу на нову технологію.
II етап — практичний
( 2013 – 2014 н.р.)
Опанування науково-теоретичних основ і технології методу педагогічними колективами та учнями.
Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу опанування новою технологією.
ІІІ етап - творчий
( 2014 - 2015 н.р.)
.
Реалізація технології в освітньому процесі школи , у роботі педагогічного колективу, корекція діяльності вчителів, що мають проблеми в опануванні нової технології.
IV етап — корегуючий
( 2015 -2016 н.р.)
Аналіз результатів опанування, узагальнення досвіду роботи колективу над інноваційною технологією.
V етап - підсумковий
( 2016 – 2017 н.р.)
.
Узагальнення та підбиття підсумків роботи над проблемною темою