І етап - теоретичний (2012 – 2013 н.р.)
|
Основні завдання: психологічне, організаційне, науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення умов переходу на нову технологію.
|
II етап — практичний ( 2013 – 2014 н.р.)
|
Опанування науково-теоретичних основ і технології методу педагогічними колективами та учнями. Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу опанування новою технологією.
|
ІІІ етап - творчий ( 2014 - 2015 н.р.) . |
Реалізація технології в освітньому процесі школи , у роботі педагогічного колективу, корекція діяльності вчителів, що мають проблеми в опануванні нової технології.
|
IV етап — корегуючий ( 2015 -2016 н.р.)
|
Аналіз результатів опанування, узагальнення досвіду роботи колективу над інноваційною технологією. |
V етап - підсумковий ( 2016 – 2017 н.р.) . |
Узагальнення та підбиття підсумків роботи над проблемною темою
|
Схема методичної роботи