Останнім часом стала очевидною необхідність соціально-психологічного захисту і психологічної допомоги як окремим людям, так і цілим соціальним групам. У складні часи суспільно-історичних змін кожна людина «показує своє справжнє обличчя», увесь свій особистісний потенціал. Сказане стосується і працівників психологічної служби системи освіти – практичних психологів, соціальних педагогів, їх керівників. У даний час психологічна служба системи освіти в цілому і кожен професіонал мають показати суспільству все, на що вони здатні, виявити високий професіоналізм, відповідальність перед людьми, чуйність і повагу до кожної особистості.
Тому на районному семінарі працівників психологічної служби, який проходив наприкінці листопада на базі Народицької гімназії, практичні психологи та соціальні педагоги розглядали питання соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми в конфліктний та постконфліктний період. Така специфічна робота для багатьох працівників служби є новою . В ході семінару учасники розширили свої уявлення про ознаки та симптоми посттравматичного стресового розладу у дітей , види психологічної допомоги, діагностичні методики та завдання психокорекційної роботи. Спільно обговорили актуальні напрямки соціально-педагогічної роботи з дітьми, батьками , педагогами , виробили конкретні рекомендації для організації ефективної роботи з учасниками навчально-виховного процесу . Керівник семінару Пащук Т.М. провела психологічний тренінг, на якому учасники практично засвоїли необхідні знання щодо збереження здоров'я в стресових ситуаціях, відпрацювали навички саморегуляції у стресових ситуаціях, методи зниження навантаження деструктивного впливу.