Середа, 05.02.2025, 07:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Народицький

методичний кабінет

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Грудень » 30 » Засідання районної Школи молодого вчителя початкових класів
12:19
Засідання районної Школи молодого вчителя початкових класів

  

   В Народицькому районі  для  вчителів  початкових  класів  створена  Школа  молодого  вчителя.  Керівником  школи   призначено вчительку Народицької  гімназії Кондратенко Т.П    Школа  молодого  вчителя  є  складовою  частиною  системи  підвищення   кваліфікації    і  об’єднує  вчителів  ,  що мають  стаж менше 3  років . Школа  молодого  педагога – це  постійно  діюче  професійне  об’єднання,  створене  за  ініціативою методичного  кабінету.

      Мета  Школи  - допомогти  молодим  педагогам  узагальнити  і  систематизувати  знання, одержані  у  вузах  та  організувати  практичне  виконання   завдань,  які  допоможуть  налагодити  свою  роботу  і  виконувати  її  ефективно. Її основним завданням є :

 - задоволення  потреб  молодих  педагогів  у неперервній  освіті ;

 - надання  допомоги  у подоланні  різних  труднощів, які виникають у ході роботи;

 - сприяння  формуванню  індивідуального  стилю діяльності  педагогів;

 - допомога  молодим  вчителям  у  впровадженні  сучасних   підходів  і  передових  педагогічних  технологій  у навчально –виховний  процес.

          На  заняттях  члени Школи   отримують  теоретичну  інформацію,  вправляються  практично , обмінюються  досвідом,  розв’язують  питання, які  виникли в процесі  роботи.

           Згідно  плану роботи   відбулося  два  засідання.  Перше - 7.10.14р.  Розпочалося  воно  із  знайомства  з  молодими  фахівцями. Кожен  член  школи розповів  про  себе, яку  освіту має чи здобуває її у вузі, в яких класах почав свою  педагогічну  діяльність, про свої  захоплення.  Молодим  педагогам  було  запропоновано  анкети з  метою визначення  труднощів у роботі.

          У роботі  вчителя  навчальна  програма – це  настільна  книга, тому  молодим спеціалістам потрібно орієнтуватися  в її  структурі і змісті. Для володіння  навичками  роботи  з  навчальною  програмою було  вивчено  пояснювальні записки до  програми і зміст навчального  матеріалу  та державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.  Відповідно до зауважень  та  порад  керівника  Школи  були  скореговані  календарні  плани.  Далі говорили  про планування  і методику  підготовки  сучасного  уроку  та  формували  навички   його самоаналізу . Опрацювавши схеми самоаналізу  та  вимоги до  сучасного  уроку, молоді педагоги дійшли  висновку, що здійснення  самоаналізу  та  дотримання  вимог   допоможуть ефективніше працювати.

           Шкільна  документація – це також  показник  роботи  педагога, тому вона  має бути оформлена належним чином. Члени Школи розглянули вимоги до  ведення  класного  журналу. Практично  заповнювали  журнал  відповідно до  вимог.

          Для  молодого  вчителя  завжди  є  актуальним  питанням  проведення  батьківських зборів.  Було  проведено  практикум,  на якому молоді  педагоги склали  план  батьківських зборів, обговорили  поради  методиста та ділились власним досвідом проведення роботи з батьками.

            Розгляд  питань  відбувався  за  активної  участі  членів Школи.  Після  заняття  молоді  педагоги  отримали  рекомендації   та  домашні  завдання, а  аналіз  анкет  став  основою  планування  наступних  занять.

             Друге  засідання відбулося 17.12.14р. Воно  було  присвячене практичним та  теоретичним  питанням , які були  спрямовані  на  підвищення  ефективності  уроку.

              Під  час  розгляду  питання  «Як  зробити  урок  ефективним ?» перед членами ШМВ постала  проблемна ситуація,  розглядаючи яку , молоді вчителі доводили  свою  думку   і звіряли  власні   припущення  з  інформацією,  отриманою  від  керівника.

             Ефективність  уроку  залежить   від добору раціональних методів викладу  матеріалу.  Далі говорили  про  вибір раціональних  методів  викладу  нового  матеріалу на уроці.  Члени Школи  згадали  традиційні методи навчання і на прикладах фрагментів конкретних уроків доводили їх ефективність. Під час цієї  роботи  виникали  дискусії, аргументування, прозвучало багато прикладів.  Об’єднавшись у групи , члени Школи моделювали структуру уроку відповідно до його типу. Завдання було спрямоване не на відтворення структури уроку певного типу, а на добір матеріалу за змістом підручника  до кожного етапу уроку. Така робота ще раз націлила молодих  педагогів на те, що кожен урок має своє місце, свою структуру і свої особливості.

              Дуже гарно пройшов захист власних конспектів, розроблених вдома. Ця робота передбачала формування вмінь  застосовувати набуті знання. У ході презентації виникали роздуми та доповнення, що підтвердило ефективність цієї роботи.     

 

                                     

             Звісно, молодому  вчителю  важко  зорієнтуватися  у  виробленні  власного  стилю  роботи, але  кожен  вчитель  має  прагнути  до  майстерності . Кожен  урок  не  повинен бути схожим на  попередній , так само, і вчитель, має бути особливим. Тому члени Школи отримали методичні поради  щодо  вироблення  власного  стилю  роботи.

          Розглядалося питання  ведення  і  оцінювання учнівських зошитів та обсяг завдань для контрольних робіт. За допомогою критеріїв оцінювання члени Школи практично під керівництвом методиста засвоїли вимоги до ведення і оцінювання учнівських зошитів, обсягу контрольних робіт та узагальнили  свої знання з цього питання.

            Молоді педагоги отримали рекомендації та домашні завдання, які будуть розглядатися на наступному засіданні.

            Отже, робота Школи молодого вчителя сприяє підвищенню фахового рівня , розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню  знаннями з методики  та технології навчання.

Переглядів: 555 | Додав: Тамара | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Форма входу
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Корисні посилання
Міністерство Освіти і Науки Інститут інноваційних технологій і змісту освіти ПедПресса Освіта.Ua

Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz