Засідання Школи молодого вчителя початкових класів
Найголовнішим завданням педагога на кожному уроці є активізація пізнавальної діяльності учнів. Тому щоразу, обдумуючи урок, учитель має спочатку розв'язати принципове питання, як найдоцільніше організувати навчання, які методи та прийоми використати, як перетворити кожний урок на урок спілкування, мислення, діалог.
З метою активізації пізнавальної діяльності і застосовуються елементи інтерактивних технологій.
Інтерактивні методи навчання є найбільш цікавими і ефективними. Під час інтерактивного навчання учень стає не об'єктом, а суб'єктом навчання, він відчуває себе активним учасником навчального процесу, свого розвитку. Це формує у школярів внутрішню мотивацію до навчання . У зв'язку з цим найефективніші уроки, побудовані за традиційною методикою із застосуванням елементів інтерактивного навчання
Разом з тим, зважене і систематичне використання цих прийомів дає змогу вчителю навчати із задоволенням, а учням охоче набувати цілої низки життєво необхідних вмінь: чути одне одного, прислухатися до думки іншого, відстоювати власну позицію, знаходити оптимальне рішення, організувати власну роботу й працювати спільно, допомагати, приймати допомогу, радіти власним успіхам і досягненням інших тощо.
Під час інтерактивного навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими , критичномислити, приймати продумані рішення.
Зважене вживання будь яких прийомів вимагає від нас, насамперед, знання їх змісту і можливостей.
Тому на засіданні Школи молодого вчителя початкових класів , яке відбулося 11.03.2015року , розглядалися інноваційні процеси в початковій школі, зокрема використання інтерактивних методів навчання молодших школярів.
Молоді педагоги освіжили , систематизували та поповнили свої знання про інтерактивне навчання, структуру та методику інтерактивного уроку. Проведене анкетування показало рівень знань та володіння вчителями інтерактивними методами навчання.
Члени Школи презентували самостійно розроблені етапи уроків різних предметів з використанням інтерактивних методів навчання . Як можна застосовувати інтерактивні методи навчання педагоги спостерігали на уроці керівника Школи вчительки Народицької гімназії Кондратенко Т.П.
Молоді педагоги обговорили і прийняли рекомендації , одержали домашні завдання, які будуть розглядатися на наступному засіданні.